środa, 8 marca 2017

Trzy nowe bajeczne konie.

Hej !
Dzisiaj aktu według mnie bardzo udana !
Nie spodziewałam się że dojdą nowe maści koni a jednak doszły !
Ale już w ogóle nie spodziewałam się że dojdzie pinto !
Co prawda zauważyłam że z farmy Marleya znikną jeden koń ale jakoś nie przyszło mi do głowy że dojdzie nowy horsik :)

Więc tak
FIORD - Bardzo ładny ale tak naprawę nie wiem czym różni się od tego z budki obok nanoka i Sedny.
ISLAND - Ś-L-I-C-Z-N-Y Take pomieszanie karego z białym <3
PINTO - PRZEPIĘKNY ! bardzo ładne połączenie kolorów.

Jak myślicie ,którego kupiłam ?

No oczywiście że pinto <3
Ale zastanawiam się też nad Islandem <3
(jeszcze nie wiem czy zajmie on miejsce honorowe w zakładce" konie do zadań specjalnych " )
No i edicik ;)

POZDRAWIAM LINĘ <3
MGIEŁKA

1 komentarz:

1. Bądź miły
2. Nie przeklinaj
3. Szanuj innych komentujących