środa, 1 lutego 2017

Aktualizacja - 4. Gary Goldtoth powraca !

Witajcie Moi kochani !
Środę mamy a więc przejrzyjmy co nam ona przyniosła ...
A no tak ! Gary powrócił z nowymi końmi Jorveskimi ,które złapał jadąc do Jorvik !
Tym razem nie są to kuce lecz Wielkie Thompsonopodobne Shire !

Troszkę o nowych przybyszach -
❤ Zmieniają kolor podobnie jak wcześniejsze ! Zwykłe konie w mieście magiczne w lesie !
❤Są nieco wolniejsze od koni ale na szczęście szybsze od kucy !
❤Będą dostępne aż przez dwa tygodnie !!!
❤Ich cena jest wyjątkowo niska ! 599 Star Coins !!!
❤Spotkasz je na Drodze do Jodłowego Gaju jak poprzednie !
❤Nie trzeba reputacji ! Musisz jedynie mieć SR i Odblokowany Jodłowy Gaj !

-Jak to zmieniają kolor ? A no tak popatrzcie !
Niby normalne koniki w mieście....
Magia Pandorii ujawnia się dopiero na łąkach , polach i w lasach Jorvik !

Co ja o nich sądzę ?

Są Absolutnie PRZEPIĘKNĘ ! Każdy z nich jest wyjątkowy ! Aktualizacja 100/10 :D
Ponieważ bardzo , bardzo chciałam mieć takiego magicznego konia a gdy były w zeszłym roku nie miałam SR i wstępu do nich ;) Oczywiście ,że bym chciała tamte konie ale te wyglądają imponująco ! Karusko Niebieśkiego kupię na pewno :) Co do zielonego - Nie wiem. Różowy natomiast nie podbił mojego serca... Dla mnie wygląda jak żelek :) Ale żelki są słodkie :) Nie podoba mi się on przed przeobrażeniem. Gdy się jednak przeobrazi rażący kolor jest exstra jednak plamki mi trochę przeszkadzają. Niebieski i Różowy mają śliczne oczy. Będę jeździć na nich z dumą ;) żaden Thompson mi nie podskoczy ;)

A Wy ? Jakiego lubicie najbardziej a jakiego konia magicznego typu chcieli byście widzieć u Gary'ego ?

Teraz piszę to czekając na otworzenie serwerów
Gdy je otworzą uzupełnię post o mojego nowego rumaka i o moje odczucia z nim związane.
A więc do zobaczenia za chwilę...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 Hejo !
Wróciłam !
Aktu zrobiona konie obejrzane !
Widoki niezapomniane !
Gary przemiły jak zwykle 😆
Oj ładowało się , ładowało wywalało , wywalało ale jest...
Specjalnie dla Was przebrnęłam przez gąszcz lagów i przepełnionych serwerów.
No i tak - Różowy okazał się piękniejszy ale i nie podbił mego serca.
Gdy zobaczyłam Karo niebieskiego...
Podleciałam do niego i powiedziałam tylko dwa słowa - Będziesz mój !
Kupiłam więc go i nazwałam - Blue Phantom - Niebieska zjawa/upiór
Po sprawdzeniu "mocy" Blue Phantom'a pojechałam kupić jeszcze jednego...
Green Magic ! Zielono brązowego.
CUDA ! Ich grzywa magicznie faluje tak jak grzywa konia Thompsona ! To nieprawdopodobne ale są niemal tak samo podobne do siebie. Są też troszkę większe od shirę i o ile się nie mylę w stępie stawiają inaczej tylne nogi.
Co dziwne (może to bag może coś innego) Nie można zmienić im grzywy co mnie zaciekawiło...Nie znaczy to oczywiście że chciałam ją zmieniać ! Absolutnie nie, ja uważam, że ich stojąca grzywa oznacza że nasze konie są potomkami najpotężniejszego i najstraszniejszego konia w Jorvik !
Wymyśliłam nawet ,że Blue Phantom to starszy syn konia Thompsona, a Green Magic to jego młodsza córka ! :D

No i po magii pandorii
Takiego konia zauważyłam na polu O-O

Selfi rodzeństwa - robimy głupie miny 😆

1 komentarz:

1. Bądź miły
2. Nie przeklinaj
3. Szanuj innych komentujących