sobota, 4 lutego 2017

Konik już ma 7 poziom !

Hej Wszystkim !
Jak tam Wasze koniki ? Ja jeszcze w poniedziałek zdecydowałam ,że zresetuję grę. Nie wiem czemu ale bardziej spodobał mi się siwy srokacz i po dosłownie 5 minutach grania w apkę zresetowałam ją i wybrałam innego źrebaczka.

No więc tak - Opiekowałam się codziennie Moim NorthDiamond'em i dziś właśnie dostał 7 poziom ! Jej ! Jest już pięknym dorosłym rumakiem. Jeszcze tylko kilka dni a będę mogła ściągnąć go do gry choć jeszcze nie wiem czy to zrobię.

Konik podoba mi się niesamowicie. Piękna maść i grzywa i urocze niebieskie (moje ulubione) oczy.
Bardzo mi się podoba ,że SSO dodało ćwiczenie i ujeżdżanie konia a także przyzwyczajanie go do czapraku czy siodła. Najlepsze jest również to ,że za cenę konia z pierwszym poziomem w grze zapłacimy tyle samo co za konia z unikalną maścią i aż dziesiątym ! poziomem w grze.
Do tego mycie , przysmaki i możliwość wybrania karmy ! Szacun dla załogi SSO !!! :D

Podzielcie się opisem swoich koników i napiszcie jakiego macie konika w komentarzach.
MAŁY NORTH WIND :)
PO NIECAŁYM TYGODNIU :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Bądź miły
2. Nie przeklinaj
3. Szanuj innych komentujących