wtorek, 24 stycznia 2017

Hedvig Catbaker - Czyli nowa ja !

Hejka !
Dzisiaj wpadłam na pewien szalony pomysł a mianowicie stworzenie nowego konta ! :D
Na nowym koncie nazywam się : Hedvig Catbaker czemu się tak nazwałam ?
Otóż jestem fanką Harrego Potterra a jak wiadomo on miał sowę Hedvigę :D Nazwisko zaś dlatego że kocham koty (mam 2 niedługo 3) i dlatego że hodowczynią mojej ulubionej rasy (ragdolla) jest Ann Baker :)
Tak więc nazwa prosto z serca ;)
Dlaczego stworzyłam to konto ? Dlatego ,że  chciałam zobaczyć jak to było kiedyś i chciałam od nowa przeżyć tą przygodę. Oraz dlatego by mieć inne konie niż te w tamtym koncie i zaprosić moją przyjaciółkę przez "Zaproś Przyjaciela"

Na razie żyję z kodu "ZIMA" ;) później się zobaczy ;)
Na blogu czasem będą relacje z konta Hedvig .
(ps. Jako Hedvig gram na sunbeam medow i będę miała stajnie w centrum jeździeckim)

Planuję też na tym koncie otworzyć własny klub kto chętny ? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Bądź miły
2. Nie przeklinaj
3. Szanuj innych komentujących