poniedziałek, 30 stycznia 2017

Źrebaczki już są !

Witajcie moi kochani !
Wreszcie jest ! ...Aplikacja ze źrebaczkami na Androida i IOS.
Aplikacja jest bezpłatna nazywa się - Star Stable Horses i można w niej wyhodować źrebaczka a następnie...PRZENIEŚĆ GO DO GRY !!!

Można na nim jeździć i co najlepsze ... Gdy przeniesiemy go do gry będzie miał poziom dziesiąty !
Oznacza to mniej trenowania i więcej odpoczynku !

Wszystko trwa 10 dni jeśli źrebak jest pielęgnowany codziennie.
Za przeniesienie źrebaka zapłacimy tyle ile kosztuje on w grze.

Do tego ciągle będą dochodzić nowe źrebaki nowych ras i unikalnych maści !
Ja jestem mega szczęśliwa i już pobrałam aplikacje.

Mój źrebak to bułany mustang ShadeKing :)
Mam dla Was jego zdjęcie. Jeśli mój źrebak dorośnie lub będę miała nowego poinformuje Was :)
Shade King

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Bądź miły
2. Nie przeklinaj
3. Szanuj innych komentujących