piątek, 20 stycznia 2017

Rajd z czytelnikami

Witajcie !
Dzisiaj odbył się pierwszy rajd z czytelnikami ! ;D
Na razie nie mam ich dużo no ale przecież zaczynam ;)
Następny rajd przewiduję na Niedzielę ...Kto chętny ;) ?
(ps. jeśli chcecie być na rajdzie potrzebne informacje znajdziecie na dole postu)

Pozdrawiam kochane dziewczyny z ,którymi podróżowałam.
Super było.

Wyruszyłyśmy z pod fontanny w FP potem przez Srebrną Polanę a skończyliśmy na Górze w Jodłowym Gaju tam gdzie widać całe Jorvik.

Były zgadywanki , opowiadanie o legendach i zwierzakach , wyścig i oczywiście foty ;)

Nie taki wilk straszny ;)

Bardzo Dziękuję Za Przybycie ! Nawet nie wiecie jak dużo to dla mnie znaczy ! Kocham Was dziewczyny !!!




[OGŁOSZENIE-Rajd]
[Niedziela]
[15:00]
[Jarlaheim koło Burmistrza Jacka (Dżak]
[Strój swobodny]
[od Jarlaheim - Fort Pinta]
W PROGRAMIE RAJDU
[zgadywanki , grill , piknik , opowiadanie , legendy]
BARDZO BYŁA BYM WDZIĘCZNA JAK BYŚCIE SIĘ POJAWILI :)


1 komentarz:

  1. to ja Mia Lightleaf było naprawdę super świetnie się bawiłam:D niezapomniane widoki,i te wilczki XD.

    OdpowiedzUsuń

1. Bądź miły
2. Nie przeklinaj
3. Szanuj innych komentujących